Onko kellään kokemuksia ruiskurusketuksesta esimerkiksi pohjaväriksi? Olen kuullut että tarvittessa tuolla tekniikalla saa melko tummaa jälkeä.
Forum » Fysiikkalajit - Muu keskustelu » Kisa-asiat - Keskustele ja kysy! » Kisaväri (Page 1 / 2)
-
Kisaväri
This topic was created 7 months ago by
pareos
(183 posts)
Mikä on paras kisaväri tai -yhdistelmä? Kannattaako ottaa pohjarusketusta vai mennä pelkällä dream tanilla? Kerro omia kokemuksiasi ja anna vinkkejä kisaväreistä!
-
-
7 months ago,
Hulkki
(41 posts)
said
:
Hyvästä pohjaväristä (siis rusketuksesta) ei ole tietenkään mitään haittaa, mutta esim. itselläni ihossa ei vain ole riittävästi pigmenttiä että esim. solarium tai edes Pro Tan toimisi kovin hyvin. Ylivoimaisesti parhaan lopputuloksen olenkin saanut aikaan pelkällä Dream Tanilla.
-
3 months ago,
pareos
(183 posts)
said
:
Olen Tiinan kanssa testannut ruiskuruskettamisen kisaväreillä ja todennut sen erittäin toimivaksi.
Kaikki kilpailijat, jotka olette kiinnostuneita/halukkaita saamaan kisavärin kauttamme, olkaa yhteydessä Tiinaan ja varatkaa asap värjäysaika/-ajat.
Itse värjääminen tapahtuu Tiina’s Tuningissa, Helsingin Kampissa, alle 10min kävelymatkan päässä Finlandia-talosta. Osoite on Fredrikinkatu 48 A, 5.krs
Tiina 0400738821 tai tiina@hardcoreteam.com
-
about 1 month ago,
pareos
(183 posts)
said
:
SYKSYN KISAVÄRIT!
Kansainväliseltä liitolta tulleen Dream Tan kiellon myötä kisävärivaihtoehdoksi on jäänyt käytännössä Protan. Takuutuotteeksi muodostunut ProTan onkin varmin vaihtoehto ja se pinnassa on varmasti voitettu eniten Suomen mestaruuksia.
Tiina’s Tuning värjää kilpailijoita JanTanan On Stage HD ruiskuvärillä, jota myös ammattilaiset käyttävät, mutta kyseiseen värjäykseen ovat kaikki ajat jo varattu. Tiina ruiskuvärjää kilpailijoita myös ProTanilla, edellyttäen että asiakas hankkii värin itse. Ruiskuväri takaa erittäin tasaisen lopputuloksen ja ilmanpaineella värjättäessä väri kuivuu osittain jo värjäys vaiheessa.
IFBB Finland ry. myy tuotepakettia, josta löytyy myös JanTanan Ultra 1 väri. Olisi mukava kuulla mielipiteitä kyseisestä tuotteesta mikäli joku on sitä kokeillut.
Hardcore Team ry. suosittelee käyttämään ProTania ja tarjoaa kyseisen värin kaikille kilpailijoille ja kaikkien tiimien edustajille hintaan 25€/pullo. Alhaisen hinnan mahdollistaa yhteistyö Ari Kokkosen ja Gee-Voima/Body Action Finlandin kanssa. Värien käytöstä ja ominaisuuksista erinomaisesti perillä oleva Ari lupasi myös tarvittaessa konsultoida kaikkia, jotka tarvitsevat ohjeita niiden käyttöön. Vaikka ProTan onkin helposti levitettävä ja erittäin toimiva väri, on asioita jotka on hyvää tietää väriä käytettäessä.
Mikäli haluat tilata ProTania, laita meilinä yhteistietosi ja montako pulloa haluat. Tilauksia otetaan vastaan 31.8. asti tai niin kauan kuin tavaraa riittää.
Toimitan pullot tarvittaessa pääkaupunkiseudulla kolmeen pisteeseen eli East Bodeille ja Solanaan. Mikäli nouto kyseisistä paikoista ei onnistu, niin voin myös lähettää värit postitse(vastaanottajan laskuun tietty).
Yhteistiedot:
Ari Kokkonen 0503717145
Tiina Kasvi 0400738821 -
about 1 month ago,
Uolevi
(2 posts)
said
:
Tilasin pullon JanTanan Ultra 1 väriä ja testasin saanko siitä korvaavan värin protanille.
Protania joudun laittamaan lähemmäs 20 kerrosta että väri on riittävän tumma, ja tähän meneekin sitten useampi pullollinen.
Ultra 1 väriä on hehkutettu että sitä riittää yksi kerros ja riittää kun laittaa värin kisa-aamuna.Testasin väriä maalaamalla koealueen, ja voin kyllä kertoa että heräsi enemmän kysymyksiä kuin sain vastauksia! Epäilen myös vahvasti sitä riittääkö se yksi pullollinen minulla edes siihen yhteen kerrokseen…
Taidan pitäytyä protanissa.